Έξοδο στο Όνειρο

Ζούμε σε μια κατάσταση περίεργη, νομίζω ότι βρίσκομαι σε ένα πόλεμο με έναν αόρατο αλλά γνωστό εχθρό.

Αυτός ο εχθρός έχει καταλάβει την Πατρίδα μου, όχι με τα όπλα αλλά με οικονομικά μέτρα και έχει ντυθεί με το μανδύα του γιατρού.

Μου λέει ότι παίρνει μέτρα για το καλό μου, ότι μου δίνει χάπια που θα φέρουν την ανάπτυξη και την ευημερία μου, αλλά εγώ βλέπω παντού μίζερα πρόσωπα και σκυφτούς ανθρώπους.

Ο εχθρός αυτός μου μιλάει για ανοιχτές διαδικασίες, για διαφάνεια και για αξιοκρατία, αλλά γύρω μου βλέπω κλειστές αίθουσες, αστυνομία με σιδηρούς φράκτες, διαπλοκή και απαισιοδοξία.

Ο εχθρός αυτός μου λέει να βγάλω τον σκασμό και ότι δεν έχω ιδέα απο οικονομική θεωρία, ότι τα μέτρα που μου παίρνει είναι πλήρως δημοκρατικά και καθαρά και εγώ που φωνάζω είμαι φασίστας και πιόνι άλλων.

Ήθελα να ήξερα γιατί αυτός ο αόρατος αλλά γνωστός εχθρός με έχει και μας έχει γενικά όλους στο μάτι;

Τι στο καλό θέλει απο εμένα και μου ζητάει θυσίες και τα σχετικά…

Μάλιστα μου λέει ότι φταίω και εγώ και ναι ότι τα έφαγα και εγώ μαζί του και πρέπει τώρα να μαζέψω τον λογαριασμό…

Ναι καλά ακούσετε έχει και απαιτήσεις απο μένα, λές και είμασταν απο πάντα φιλαράκια…

Το λάθος μου ήταν ένα ότι δεν τον είχα πάρει χαμπάρι τόσο καιρό, ότι δεν έβλεπα τον πρόβατο που είναι ντυμένο σαν λύκος και μου έκανε τον φίλο.

Αυτός ο γνωστός εχθρός έχει όνομα και χαρακτηριστικό και λέγεται Καπιταλισμός.

Ο καπιταλισμός είναι ένα οικονομικό σύστημα όπου το μεγαλύτερο μέρος της οικονομικής ζωής και κυρίως η κυριότητα των μέσων παραγωγής, όπως και οι επενδύσεις σε οικονομικά αγαθά, παραγωγή, κατανομή, το εμπόριο και υπηρεσίες, κατέχονται από ιδιώτες, και πραγματοποιείται από ιδιωτική πρωτοβουλία, (και όχι από το κράτος), σε διαδικασία οικονομικού ανταγωνισμού με κυρίαρχο κίνητρο το κέρδος.

Ο αγαπητός Καπιταλισμός λοιπόν που έχει ανταγωνιστικές τάσεις, τόσα χρόνια μου μιλάει για ανάπτυξη και μου δείχνει τα κακά του κομμουνισμού στην Ρωσία και μου λέει πολύ απλά τι να κάνεις εσύ τα δημόσια αγαθά, όπως την υγεία και την παιδεία, εκεί γίνεται μια κατασπατάληση του χρήματος και για αυτό ξεπούλατα όλα και γίνε μια φορά ελεύθερος.

Να πληρώσεις και εσύ όπως κάνουν στις Η.ΠΑ και σε μεγάλες χώρες, μην ζητάς τώρα ότι όλοι είναι ίσοι, αφού στην ουσία το χρήμα και το κέρδος είναι ΠΑΝΩ απο ανθρώπους και απο ιδέες…

Τόσα χρόνια αυτά μας λέει ο εχθρός μας, είτε μέσα απο κόμματα, είτε μέσα απο ΜΜΕ, είτε μέσα απο εκδοτικούς οίκος, έγκυρα blogs και τα λοιπά.

Αυτός ο παμπόνηρος εχθρός που θέλει να με κάνει συνένοχο στο έγκλημα του

Ένα πράγμα έχω να του πω…

Πίσω Φασίστες αφήστε μας να ζήσουμε το ΟΝΕΙΡΟ…

Δείτε το Zeitgeist και θα δείτε ξεκάθαρα για ποιό πράγμα ο Καπιταλισμός είναι το χειρότερο σύστημα…

Σχολιάστε

