Μικρά καταφύγια

Ένιωσες μέσα σου το κάψιμο της ήττας

Ζωγράφισες μικρούς χάρτινους ήλιους

σε μια μέρα χάρισες παντού αγάπη

Ήμουν μακριά για μένα

Ήσουν τόσο κοντά για σένα

Οι αγάπες μας θυμίζουν μικρά καταφύγια

Καταφύγια εν μέσω θυέλλης στην έρημο Σαχάρα

Όμως όσο  ο έχθρος, είναι αόρατος τόσο εμείς θα επιμένουμε να τον πολεμάμε

Αργότερα μετα την μάχη  θα γίνουμε ανάμνηση του μυαλού

Οι σκέψεις μας θα ναι πάντα ποιημα που θα γίνεται φωτιά

Όπως τα σώματα ενώνονται και γίνονται ένα

Διότι τελικά πές μου τι θα απομείνει

Ένα παιδί να χαμογελά και να παίζει στην αυλή

Ένα χάδι που αργότερα χάνεται εξαιτίας της ανάγκης

η μια ιδέα ελεύθερη  που γίνεται πέτρα σε χέρι κουκολοφόρου αγωνιστή

One response to “Μικρά καταφύγια

  1. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Συγχαρητήρια και για το δικό σου blog! Είναι το καλύτερο δώρο της γνωριμίας μας. Χαίρομαι που από το σχόλιό σου έμαθα και το δικό σου ιστολόγιο. Δεν σε είχα ξαναδιαβάσει.

    Μόνο που, επειδή δεν είμαι τόσο εξοικειωμένος με την τεχνολογία, μερικές φορές έχω πρόβλημα (και) όταν προσπαθώ ν’ αφήσω σχόλια, εδικά σε ιστολόγια wordpress.

    Δεν μπόρεσα να βρω το email σου, γι’ αυτό σου αφήνω μήνυμα. Αν θέλεις στείλε μου mail.

    Αποφεύγω ν’ απαντάω στα σχόλια που μου κάνουν γιατί μου έρχεται κάπως σαν να νουθετώ ή να σχολιάζω όσους με σχολιάζουν. Φοβάμαι ότι μπορεί να εκλαμβάνεται ως σνομπισμός. Όμως, είναι το ακριβώς αντίθετο.

    Βεβαίως και θα τ’ αλλάξουμε τα πράγματα διότι αλλιώς δε θα μπορέσουμε να ζήσουμε.

    ¡Venceremos!
    http://polytehnio.blogspot.com

Σχολιάστε

